Wednesday, April 1, 2009

MUKA AKU MCM PENJENAYAH KA????

ni nak marah ni.
XPUAS ATI!!

ari selasa aku p atm.
nak draw duit la, sbb la ni ekonomi gawat, pakej rangsang 70billion mana sampai kat aku pn, minyak keta nak kena buh, men betminten pn kn bayaq duit sewa kord eh court.(start nak bletiaq xpsai2)

masa aku p tu, ada la van secureforce kot, cece ni geng hat bawak mai duit nak buh kat atm tu...
pastu xpa la ramai gak org. aku bratoq la..
pastu duk lama skit baru aku prasan aku silap barisan, sbb barisan aku duk tuh utk mesin deposit.
pastu aku alih la barisan(ke pakatan?hahaha)
aku usha la mamat2 tuh duk selenggara mesin atm tu..
pastu ada la sorg nih, ketua dia kot, mai tanya aku,
"abang nih mai sini nak wat pa??"
aku kata la nak draw duit laa..
oo xpa..

cara dia tanya tu mcm aku nak rompak ja.
bodo mcm hg.
sbb tu aku xpuas ati, muka sket pny ensem dia nampak cam penjenayah?????
arhhh seb bek ada pistol ngan senapang kat dia, kalo x... .... ..(bleh ayat cmni?)


***search image "muka penjenyah" kat google, anda akan nampak apek ni, apa agak ny kesalahan dia?"***

No comments:

Post a Comment