Wednesday, April 1, 2009

lama x update blog?

adoiii..

lama jgk kan...
dekat smgu(kot)..
malas ler.. keja byk(BUAT ny keja)

mgu lepas, p penang..
p ngan adip, kawan aku yg kat jitra, dia ada cc kat blakang yawata, ujung skali, taw ak?ala kalo masuk dari simpang klinik dr rozmey tu, trus ja smpai hujung, sblah kedai dia tu ada kedai makan pak lah,xtaw la sedap ka dak masakan kedai tu sbb xpenah p try lg, pastu ada kedai kerinting rambut cina, macam mahai j charge dia dah la cermin tinted gelap pastu ada muka cina rambut kerinting kot sbgai model(?), dpt x??

ahhh, biaq la bukan nak crita pasai cc dia.

ni crita p penang, brtolak dkt 830 mlm kot,
pastu wat pala p amek hiway batewet(butterworth)
pastu isk rasa mcm bukan dia nih, xnampak jembatan penang pn..
pastu kat tol tu tanya la budak cashier tu. tobat dia heran, muka dah la cam anak mami, cakap beik ny pelat utagha, tp xtaw jalan p pulau, ahahahaha


***ehsan google***


(byk ny pastu kat atas?)

pastu(lagi) dah smpai, aku tnya adip.
nak p mana nihhh, kiri ka kanan?kan lepas jmbatan ada cabang..

pastu aku nekad p terus dengan keadaan wat pala taw, aku ketegaq nak pusing georgtown dlu la konon (TAW ada pa kat situ)
dah jalan2 kat situ, isk hudoh gila cara depa2 nu bawak keta, cm kojaq ja(yala aku kan sopan santun bila memandu (2 kucing dah kot terbunoh akibat di langgar aku) )
n aku trus bagi adip bawak keta aku tuuu..

dah pusing2 pastu tiba2 terjumpa satu saloon tu.
adip gelak gila pastu dia kata,

adip: wey zam hg nampak dak saloon tu?
aku: mana2?awat?
adip: bodo, saloon tu, tgk tuuu !!
aku: (duk cari2 lagi blah mana salon tuh)

pastu aku terjumpa, n aku pn turut serta gelak smpai berair mata.
nama salon tu, doggie saloon
wakakakakaka, (org otak matang dan dewasa saja paham)


hye doggies(?),arhahaha

dah pusing2 terjumpa gurneyyy..
pastu lepak sat kat situ...
pastu nak p quensbay plak(dah koi10 kot waktu tu)
pastu otw nak p aku kata,

aku: wey adip, jom balik ah
adip: nak balik ka?aku no prob ja

ahahahaha tah pa2 p xda keja.
dah la tol 7ringgit
adip duk bletiaq pasai duit tol dia yg bayaq.

adip: haram nguh, 7 ringgit aku bleh wat 2 kali makan kottt..!

No comments:

Post a Comment