Monday, February 2, 2009

ari jumaat lepas punya story

aku balik jitra nek myvi. ritu pinjam kreta kak aku jap (trimas ana, hihi)
pastu, bila nek sowg2 neh, mana leh bawak slow, kot ada mak ayah 110 ja la.haha
duk sowg2, tekan gila2 la pedal minyak..


*kualiti gmbar x elok sbb enset gegaq bila letak atas stereng, ahaha.

masa nak capture gmbaq neh, aku letak la kamre atas stereng, pastu, nak tekan button capture tuh, tgn aku tertekan kuat sesgt, smpai tertekan skali ngan hon. smua keta mesti usha ja, dh la bawak macam owg gila. wahahahaha

pastu speed trap aku tataw la, mintak2 xda polis wat rajen p duk hala kamre kat jmbtan2 hiway.
kisah pasal speedtrap, dlu aku dah pernah membuat posmen xhenti2 singgah umah aku, utk pos surat speedtrap. wakakaka..
hiway slalu kena, hiway jitra-changloon-kuala perlis.
total dekat 1000+ gak huhuhu..

pastu ari jumaat gak, mlm tuh aku round ngan edi, nak beli wireless router. aku p dkt pukul 10mlm dah, smpai tokey tuh tutup nak balik dah, pastu dia bukak balik sbb aku nak beli jgk. lawak gila, haha

n last, yeye, umah aku dah ada wireless..
yeeehuu.. (mesti la aku perak, kesah pa ? )

No comments:

Post a Comment