Saturday, June 20, 2009

revise offer letter..

adeh.. smlm..
aku check result upu..
n alhamdullilah... dpt jgk tawaran ke degree...
walaupun brapa kali di kecam hebat seorg lecturer tu(budak2 komputer mesty taw),
kata susah nak dpt la, ini la, itu la...(benci gila time dia duk habaq menda ni)
tp atlast.....

biarkan, bukan nak crita pasal dia..

nak revise balik sblum aku masuk diploma..
aku dpt tawaran utk interview penajaan petronas(ahahaha mcm baguih ja), masa tuh baru ja habis spm, diorg pilih berdasarkan result trial...
tp malanggg.... terkandas dlm ujian penilaian.. bygkan ada 200 kot student dpt utk interview bg kos tu, nak amek 100 ja kot... stgh tuuu... =(
(susah weyyy ujian dia!!igt senang2 nak taja,hehe)
pengalaman best jgk, xsemua org dpt... =)

lepas tuu, masa result upu kuar, aku xdpt lgsung mana2 tawaran..
uwaaaaa.. sedih giler...
tp salah aku jgk, pilih kos ntah apa2 mlampau, xkena ngan result.hehe...
tp wat rayuan n bantuan cable(shhhhh,hihi).. dpt la unimappp...
diploma komputer engine

ni gmbaq sbhagian dari tawaran yg pnh dpt. (swasta mmg la blambak ;D)












tu ja kot.. sbnarny aku tgh boring ngan lapaq nih, nak kuar pn xleh mlm ni
xdak kreta... erghhh
mrapu mreben kat sini ahhh...

1 comment: