Saturday, January 31, 2009

FATAL ERROR

"STOP: c000021a (Fatal System Error)" Error!
uwaaa... apa dah jadik ngan laptop aku neh.. asyik kuar menda nih ja. pastu restart...
ada 2 cd win xp. tp xmembantu pn. satu tu mmg cam xok, sbb bila nak enter setup, dia xda choice utk format..

skrg tgh cuba reinstall windows skali lagi.. apa sebab eh..
aku rasa sebab satu software aku donlod tuh kot, software apa tah, virus remover kot..

adeh, letih2..
smlm aku beli modem router wireless. jenama cikai jer.. aztech. asal nampak murah jer dari arga standard, aku sambar trus la.. hihihi












skrg neh, kna settel dlu mslh laptop. nak setup modem gna laptop kak aku lak xbleh, sbb laptop dia xdak cd rom. tu la. canggih sgt, haha..
mintak2 bleh recover laptop aku stgi... ameeeeeeeeeeennnnnnnnnnn....!! =)

No comments:

Post a Comment